• Wpisów:4
  • Średnio co: 1 rok
  • Ostatni wpis:7 lata temu, 13:43
  • Licznik odwiedzin:12 718 / 2894 dni
Jesteś niezalogowany. Niektóre wpisy dostępne są tylko dla znajomych.
 
Znów nuda , nie byłam dziś w szkole XD . Okłamałamałam matkę , że boli mnie głowa i brzuch i ona uwierzyła XD heh ^^ Wiedziałam , że się na to nabierze , a dziś miałam mieć sprawdzian z polaka heh ^^ urwałam sie z niego ! Może jeszcze dziś coś dopiszę pozdr papa ; **
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (9) ›
 

 
  • awatar enisha: Hahahah dobree xd
  • awatar Martiniboy: Ciekawe masz to tlo, pozdrawiam :)
  • awatar lazy. Kenn@: dobranoc ^,^ jasne XD masz fajny bloguś a szczególnie tlooo X3 tez dodaje :D może potem nawet dodam do znajomkow x3
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (3) ›
 

 
Dziś byłam w kościele i doszłam do wniosku , że

moja koleżanka , która siedziała przede mną ma

okropne kozaki XD tak sie śmiałam , że musiałam

wyjść . Ciekawe co jutro w szkole powie , już

się z niej śmieje XD hehe . Jutro wkurzę Domina

A potem Witkowsą wyzwą od kopiar która ściąga ode

mnie XD A więc wniosek na jutro to - Zemsta to moja druga miłość < 343

Radocha XD , Wiem wiem jestem dziwakiem jedynym]

w swojim rodzaju ! Pozdrawiam , do zobaczenia ; *
 

 
Witajcie , Ania jestem ^^

Miło mi was poznać : ) Poza tym blogiem mam

Jeszcze pare innych X-D . Lubię słodkości , pisać

Na gg {oczywiście nev wersja} ; - ** . A jeszcze

Jedno nie jestem PUSTA LALKA BARBIE . Mam fotkę

, ale podam Ci w swoji czasie : - D A to dla was

http://chce.to/content/piszczak/200.big.256475.6EEE4B67-BDE1-4F35-A962-EF61EB348300.jpg X-D

Pozdrawiam , bye ; - **